Pagina's

donderdag 22 februari 2018

Happy Birthday !!

Hallo allemaal !

Dutch Doobadoo heeft weer een geweldig mooie lijn voor de maand maart uitgebracht, ik ben alvast met een Dutch Fold Card art mal aan de slag gegaan. 


De mal met artikel nummer 470.713.325 heb ik uitgetekend op kraft karton, ik heb er een geschenkdoosje van gemaakt en er een lekkere reep chocolade ingestopt, maar dat zie je verderop in de blogpost ;)


Het boekje heb ik gepimpt met het mooie Maja Design papier "Celebration".
Ik heb voor de bruine variant gekozen.

Linksonder heb ik de gear stans van Noor! Design achter het design papier geschoven, hierop heb ik een plakparel gedaan.

Achter het bloementoefje heb ik een mooie tak van Noor! Design gebruikt en hierop een paar veertjes van Joy! Crafts.

Het plaatje is van Pion Design.
Hierachter heb ik wat bruine sisal gras gedaan, dit geeft een speelse uitstraling.

Achter het plaatje heb ik de mooie stans mal Heart van Noor! Design geschoven.


Onder het design papier heb ik een stuk vintage seambinding lint geplakt, dit heb ik ook op de achterkant gedaan.


Aan de binnenkant links heb ik een stukje scrappapier gescheurd en hierachter een label geschoven.

Op het hoekje heb ik een nieuwe stans van Noor! Design gebruikt, hierop een stukje filmstrip van Tim Holtz, weer een paar veertjes en bloemen van Prima Marketing.

De rechterkant is dus een soort doosje, hier heb ik dus een reep chocolade ingeschoven.
Achter het strookje Happy Birthday heb ik 2 kleine kraft labels geschoven.
Hierop weer een bloemetje met een plakparel.


Ik vond deze reep wel heel erg gaaf, want de mond valt precies in het open gesneden gat van de mal.

Om ervoor te zorgen dat de reep er niet uitvalt, heb ik een strookje kraft karton gesneden van 3 cm hoog, deze heb ik op 1 en 2 cm gerild, de breedte passend gemaakt om er tussen te plakken.


Ik hoop dat ik jullie ook met deze creatie weer een beetje heb kunnen inspireren ;)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!







1 opmerking:

  1. Schitterend kaartje Astrid, heel gaaf modelletje en prachtig in die naturel kleurtjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid