Pagina's

woensdag 8 maart 2017

Did you smile today ??

Hallo allemaal !!

Vandaag laat ik jullie een creatie zien, die ik voor de workshop bij HobbyVision gemaakt heb.

Lijkt het je leuk om dit ook te leren, meld je dan aan via onderstaande link.
De workshop van 18 maart zit al vol, maar voor 17 juni hebben we nog een plekje voor 5 personen.
Klik HIER voor opgave !!!



Ik heb op Terschelling glad 300 grams aquarel papier gestempeld, gekleurd.

De stempel is van Craft Emotions en heb ik gestempeld met Versamark, hierna heb ik er witte embossingpoeder erover gestrooid en verhit met een heattool.

De stempel heb ik vervolgens ingekleurd met de Winsor&Newton watermarkers.

De achtergrond heb ik gekleurd met PanPastels en heb hierbij diverse Dutch Doobadoo mask stencils gebruikt.

Hier en daar heb ik Bits&Pieces van Crealies accenten aangebracht, deze zijn gestempeld met Versafine.

De druppels van Katzelkraft kun je alvast als pre-order bestellen !!!

De tekststempel is van Noor! Design. De kleine zwarte bloemetjes zit ook op deze sheet, heb ik even losgeknipt :)

De witte accenten heb ik aangebracht met een Sharpie.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art A5 - Sun Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art - Ruit/Ornament Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art A5 - Pop art PRE-ORDER 2 - Rubberstamp - Katzelkraft - Goutelettes Clearstamp CraftEmotions - Sweet Violets - Violen 1 Stempelinkt Versafine - Mini - Imperial Purple Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 07 Thin Mosaic VersaMark Watermark Stamp Pad VersaMarker - Watermark Pen PanPastels - Pearl (6) & Mediums (4) Tray-Kit  Winsor & Newton - Water Colour Markers - Set met 12 markers Papermania - Basics heattool - Pink (European Plug) Aquarelpapier Terschelling - Glad Schut - 300 grams - 24 x 30 cm Sharpie - Extra Fine Point Poster Paint Marker - White Inkadinkado - Stamping Masking Paper Noor! Design - Clearstamp - There are no little Dreams

3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid