Pagina's

maandag 13 maart 2017

Congratulations ...

Hallo allemaal !

Vandaag heb ik weer een nieuwe creatie voor jullie :)


Voor mijn kaart heb ik een Dutch Doobadoo shape art mal gebruikt, de Rose.

Het design papier "Lavendel" is van Noor! Design, dit is een pakketje A4 vellen.
Echt schitterend papier. Ik houd wel van deze kleuren ;)

Bovenin heb ik de randmal vlinder door midden geknipt en tussen het kaart karton geschoven.
Hierop heb ik zelf pareltjes gemaakt met de Dutch Pearl pen Lilac.

Het plaatje heb ik gemat op de mooie ovaal van Noor! Design.

Hierop heb ik een tekst gebruikt uit de serie Sending Messages van Noor! Design.
Ik heb dit gestempeld met Versafine "Smokey Gray".

In het midden heb ik nog een stukje ribbelkarton van Joy! Crafts gedaan.

Aan de linkerkant heb ik het mooie vogelkooitje uit de serie Little Happiness van Noor! Design geplakt.

Onder het bloementoefje heb ik nog een vintage flourishes "Swirls" van Noor! Design gebruikt.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren.
Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl


Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - RoseNoor! Design - Blauwe mal - Rand vlinder  Noor! Design - Blauwe mal - Ovale mal sierlijk  Noor! Design - Clear stamps - Banner text  Noor! Design - Paperpad A4 - Lavendel  Noor! Design - Little Happiness - Vogelkooi  Noor! Design - Vintage Flourishes - Swirls/takjesDutch Doobadoo - Pearl Pen Lilac  Stempelinkt Versafine - Mini - Smokey Grey Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn ScrapBerry`s flowers - Stemmed Lily 10 pcs in a pack - Purple & White

3 opmerkingen:

  1. Schitterend geworden Astrid.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kaartje weer Astrid...super mooi met vlindertjes allemaal en ook een prachtig plaatje erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid