Pagina's

dinsdag 1 november 2016

Sketch Challenge #7 Noor! Design

Hallo allemaal !!!

Alweer een nieuwe maand, dus tijd voor een nieuwe challenge bij Noor! Design :)


Hoe leuk is het om een kaart te maken aan de hand van een sketch en deze keer met de prachtige No end border rand Ruitjes !!!


Ik heb hierbij het prachtige papier van Pion Design gebruikt.

Bovenin heb ik de mooie randmal van Noor! Design gedaan.

De plaatjes heb ik gemat op de rechthoekmal van Noor! Design.

De blaadjes onder het bloementoefje zijn van Dutch Doobadoo.

De tekst congratulations is van Craft Emotions.

Verder heb ik nog een stukje vintage seambinding gebruikt, touw en bloemen.

Wil je meer voorbeelden zien van het Design Team, neem dan snel HIER een kijkje :)

Ik hoop dat jullie weer gezellig met ons meedoen !! Er is natuurlijk weer een leuke prijs te winnen !!!

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!

Liefs Astrid xxx






1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid