Pagina's

dinsdag 27 september 2016

Winter Wishes !!

Hallo allemaal !!!

Tja ... daar zit je dan ... een trein van Dutch Doobadoo, wel een hele mooie natuurlijk, maar uitermate geschikt voor Babykaarten of een kinderkaart.

Ik geef a.s. zaterdag een demo bij Devo in Sneek met de nieuwe artikelen van Dutch Doobadoo en de papierlijn Frozen Forrest van Studio Light.

En ja .... toen moest ik natuurlijk even goed nadenken wat ik met deze trein zou doen.
Even op internet gezocht en jawel, Winter Express ingetoetst en inderdaad ... ik zag diverse plaatjes voorbij komen hahahaha, dus vandaar een trein geheel in een winterse stijl :)


PRE-ORDER 8 - Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Trein

De mal heb ik uitgetekend op wit karton en uitgesneden.

Hierop heb ik design papier gedaan en zoals iedereen vast wel weet, komen alle mallen van Dutch Doobadoo met een mooie vel zwart karton.
Deze gebruik ik dan weer :)

Het woordje winterwishes is een laser paper art van Dutch Doobadoo, deze heb ik met een zwarte brushmarker zwart gekleurd.

Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Winter

De sneeuwpop rechtsonder is ook een laser paper art en hier heb ik de hoed zwart gemaakt.

Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - Snowman

Onder het plaatje van Studio Light heb ik een klein papieren kleedje gedaan.

Rechtsboven op de trein heb ik een ster van cardboard art geplakt, ook deze is van Dutch Doobadoo.

Dutch Doobadoo - Cardboard Art - Sterren

De mooie witte kerstster is gemaakt met een stans van Noor! Design,
De blaadjes heb ik gestanst uit kraft karton.
Hierachter nog een strik gemaakt van witte scrappersfloss.

Noor! Design - Cutting & Embossing Stencil - One of a Kind - Kerstset hert (10

Hier en daar heb ik wat houten sterretjes geplakt, ooit gekocht bij de Xenos. Verder ook nog enkele witte piepschuimbolletjes als sneeuw erop geplakt.

Ik heb hier en daar weer wat witte Gesso aangebracht ;)

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie ook weer een beetje heb kunnen inspireren.
Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!








6 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig mooie wintertrein Astrid!
    Super!!
    Je hebt mijn adres?
    Hihi grapje hoor.....lol
    liefs Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk gedaan en zoooo mooi.

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van een speelgoedtreintje naar de Winter Express, wat een super idee en prachtig uitgewerkt.
    Groetjes,Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van een speelgoedtreintje naar de Winter Express, wat een super idee en prachtig uitgewerkt.
    Groetjes,Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook in de winter een hele mooie basis. Super leuk gedaan! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. SCHITTEREND is deze wintertrein Astrid....zo leuk die mooie accentjes erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid