Pagina's

zaterdag 24 september 2016

Let it Snow !!

Hallo allemaal :)

Wat een heerlijke zaterdagmorgen ... het zonnetje schijnt, we genieten nog even van het mooie weer.

Ik heb vanmorgen nog wel even snel een creatie gemaakt, ook deze "Flag" gaat mee naar Devo Sneek, waar ik 1 oktober a.s. een demo geef.


Deze Dutch Shape Art mal van Dutch Doobadoo, de "Flag" heb ik weer bewerkt met het prachtige papier van Studio Light "Frozen Forrest".

Als basis heb ik het zwarte karton van Dutch Doobadoo gebruikt, deze zit altijd in de verpakking en kun je dus mooi gebruiken.

Vervolgens heb ik er kraft karton op gedaan en daarna het design papier.

Alle randen heb ik gedistressed.
Het zwarte- en kraft karton heb ik bewerkt met Gesso.

Links boven heb ik de mooie Doily uit de serie Winter Wishes van Noor! Design gedaan.

De sterren heb ik gemaakt met als basis de ster van Dutch Doobadoo.
Gelukkig ben ik in het bezit van een Cameo, dus het apparaat deze sterren in verschillende maten laten snijden.

Het plaatje hoort bij het papier van Studio Light.

Verder heb ik de Vintage Flourishes "Stars" van Noor! Design uit zwart karton gestanst.
Op 2 van deze sterren heb ik een witte plakparel gedaan.

Op de strik heb ik nog een ster van de Dutch Cardboard art "Sterren" van Doobadoo geplakt.

Verder heb ik nog een stukje zwart kant, zwarte plakparels en een stukje ribbelkarton gebruikt.

Ik hoop dat ik jullie ook met deze creatie een beetje heb kunnen inspireren :)

De nieuwe artikelen van Dutch Doobadoo liggen eind deze maand in de winkels.

Ik wens jullie een heel fijn weekend toe, geniet nog even van het mooie weer !!
Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.



De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

PRE-ORDER 8 - Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - FlagDutch Doobadoo - Cardboard Art - Sterren    Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Star   Studio Light - Frozen Forest - Stansvel EASYFF533   Noor! Design - Winter Wishes - Doily   Noor! Design - Vintage Flourishes - StarsJoy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn   Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml   Rayher - Organzalint wit - 25mm   Paper Distresser - Tim Holtz   AS - Plakparels - grijs 013





1 opmerking:

  1. A gorgeous tag Astrid! Love the tag you made and the beautiful papers!
    Hugs Kjersti:)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid