Pagina's

dinsdag 20 september 2016

Challenge #54 HobbyVision design team

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag is er weer een nieuwe challenge bij het HobbyVision Design Team blog van start gegaan.

Deze keer is het thema een kleurenpalet.


Ik heb voor deze challenge de shape art mal Christmas Bell van Dutch Doobadoo gebruikt.


Het prachtige papier Sweet Winter Season is van Studio Light.
Een schitterende lijn, ook het plaatje hoort erbij.

Uiteraard heb ik weer de nodige Noortjes op mijn bel verwerkt.

Aan de rechterkant heb ik de mooie sneeuwvlok gedaan.
Hierop nog een postcard stamp Winter van Studio Light geplakt.

Onder het plaatje heb ik een stukje ribbelkarton gedaan.
Al het bruine heb ik bewerkt met witte Gesso.

Het plaatje heb ik gemat op de mooie blauwe rechthoekige mal van Noor! Design.

Het woordje Winter is ook een stans van Noor! Design.

De sneeuwvlok op het plaatje is een Vintage Flourishes van Noor! Design.

Aan de bovenkant heb ik een witte strik gemaakt, hieronder een paar witte takjes van Leane Creatief.
Verder nog een paar dennenappeltjes en een bloemetje.

Hier en daar nog een paar witte bolletjes gedaan en een paar plakparels.

Ik hoop dat jullie gezellig met deze challenge mee doen :)
Neem maar snel een kijkje op het HobbyVision Design Team blog, ook de andere dames hebben schitterende voorbeelden gemaakt. 

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!





De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Christmas Bell   Basisvel A4 Studio Light - Sweet Winter Season - BASISSWS205Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Hek groot   Noor! Design - Cutting & Embossingstencil - Winter Wishes - IJskristal Cirkel   Noor! Design - Winter Wishes - IJskristal 1 50 mm stencil   Stansmal - LeCrea Lea’bilitie® - holly leave, pine branches   Noor! Design - Vintage Flourishes - Sneeuwvlok    Sneeuwbolletjes   Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml   Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn


2 opmerkingen:

  1. Heel mooi gemaakt Astrid!!!
    Heerlijk winters!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtige winterse kaart Astrid....zo mooi deze klokvorm...en hele leuke details erop...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid