Pagina's

dinsdag 15 juli 2014

Feestje .... Noor is vandaag 2 jaar geworden !!!!

Vandaag is Noortje 2 jaar geworden, tijd voor een feestje :)

Deze digi kon je ontvangen door je in te schrijven voor de Noor! Design nieuwsbrief via http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/noortjedesign/.

Om dit feestje te vieren, is er een challenge georganiseerd. De challenge loopt tot 15 augustus en natuurlijk kun je daarmee een geweldige prijs winnen.


Wat je moet doen, staat allemaal op http://noortje-design.blogspot.nl/ beschreven.

Dit is mijn kaartje geworden :)


Ik heb de digi ingekleurd met l'Aquerelle Sennelier.

Heather Valantine heeft speciaal voor deze gelegenheid deze lieftallige digi getekend.

De basiskaart heb ik gemaakt met een shape art mal van Dutch Doobadoo.

Het papier is van Maja Design "Coffee in the Arbour".

De 2 heb ik gesneden met de Cameo.

Aan de linkerkant heb ik wat cadeautjes gedaan, want dat hoort natuurlijk bij een verjaardag :)

De verjaardagsslinger heb ik gestanst uit ribbelkarton en voorzien van de typewriter letters.

Aan de rechterkant boven heb ik nog een stukje softboard honeycomb van Dutch Doobadoo gebruikt en hierop een toefje bloemen geplakt.

Alle randen zijn gedistressed en voorzien van Gesso.

Ik hoop dat jullie gezellig met deze challenge mee doen !!!!
Neem er snel een kijkje op http://noortje-design.blogspot.nl/, ook de andere DT leden hebben een voorbeeld kaart gemaakt.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Liefs Astrid xxx



Klik op onderstaand plaatje om naar het artikel te gaan :


Shape Art - Label Oval     Cutting stencil - Party Flags     Cutting & Embossing stencil - Presents 3 stuks     Clear Stamp - Typewriter keys alphabet     Softboard Art - Honeycomb


6 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid