Pagina's

zondag 20 april 2014

Challenge HobbyVision Design Team blog !!!

Goedemorgen allemaal !!!

Ik schrijf deze blogpost vanaf de camping en internet is hier een drama, dus wordt het een kort berichtje ... ik hoop dat jullie me dit niet kwalijk nemen.

De challenge is deze keer ..... maak een mannenkaart !!!


Voor mijn kaart ben ik met het schitterende papier van Studio Light "Industrieel" aan de slag gegaan, echt supermooi papier van mannenkaarten.

Het plaatje is van dezelfde lijn, deze kun je HIER vinden.

Aan de rechterkant heb ik de nieuwe stansmal Gears van Noor! Design gebruikt, art. nr. 6410/0288
Linksboven op het plaatje heb ik de losse Gears geplakt, art. nr. 6410/0287

De Gears heb ik bewerkt met koperkleurige embossingpoeder en hierna heb ik er Viva Decor Inka Gold - Silver overheen gedaan.

Onder het plaatje heb ik de nieuwe fimstrip stans van Noor! Design gebruikt, art. nr. 6002/0278

Tekst Story of us en het cardboard pijltje zijn beiden van Dutch Doobadoo.

Het ribbelkarton is van Joy! Crafts, art. nr. 8089/0215, deze heb ik bewerkt met Gesso (wit)

De vulpenstift, de filmstrip ribbon en de metalen mini Gear zijn van Tim Holtz.

Verder heb ik nog een stukje verbandgaas en touw gebruikt, hier en daar heb ik wat Gesso erop gesmeerd.

Ik hoop dat ik jullie met mijn kaartje weer een beetje heb kunen inspireren, doe gezellig mee en plaats je mannenkaart op het HobbyVision Design Team blog.

Ik wens jullie hele fijne paasdagen toe, geniet van het mooie weer !!

liefs Astrid xxx

11 opmerkingen:

  1. Ziet er heel goed uit en fijne paasdagen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. superlief kaartje. Kan me voorstellen als de verbinding zo waardeloos is dat je dan ook niet graag gaat internetten op de camping

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vergeef je korte berichtje;) Je maakt het met deze schitterende, fantastische mannenkaart helemaal goed!
    Fijne Paaszondag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ongelooflijk mooi Astrid! Ik ben er stil van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow !!! Die Karte ist ja echt der "Hammer" !!!! Gorgeous, wonderful, fantastic !!!!!!!
    Greetings from Austria
    Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige mannenkaart!!!

    gr
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid