Pagina's

donderdag 1 maart 2012

Uitslag Candy !!!!

Alweer een nieuwe maand, laat nu de bloemetjes maar omhoog komen, het zonnetje schijnen, de vogeltjes fluiten, wat heb ik zin in het voorjaar zeg hahaha :)
Dit grijze weer verveelt wel heel snel hoor !!

OK, het is 1 maart, de candy is gesloten en de winnaar is :


******************************
*****************
**********
*****
***
*

JOKE !!!!!

Zou je mij even je adresgegevens door willen mailen naar aajbroer@gmail.com, dan komt de candy zo snel mogelijk naar je toe.

Gefeliciteerd en heel veel plezier met je gewonnen prijs !!!

14 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd, Joke!

    En Astrid, jij bedankt voor het beschikbaar stellen van je candy!
    Altijd leuk om mee te doen!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Joke met deze prijs, gezellig he!! bedankt Astrid!! liefs Jetty xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat Joke en jij bedankt voor de candy Astrid!!
    Ook ik kijk de bollen uit de grond, ben er helemaal klaar voor!!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Joke.
    ALTIJD LEUK CANDY'S
    gROETJES mARGREET

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Joke!
    En Astrid bedankt voor de kans!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Joke en Astrid bedankt voor het mogen meedoen aan je candy!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd Joke en Astrid Bedankt !

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Joke gefeliciteerd met je candy en astrid bedankt!

    Grt. Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi lieverd
    dank je wel voor de kans meis
    joke gefeliciteerd meis, geniet van je verrassings prijs meis
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hiep hiep hoera ik heb de candy gewonnen wat een verrassing,ik word er helemaal blij van.
    Ik verlang ook naar de lente de sneeuwklokjes zijn er al,en het zonnetje mag ook wel eens gaan schijnen het is de hele week al zo somber.
    Maar vandaag schijnt toch even de zon voor mij.
    Heel erg bedankt Astrid en ik laat me verrassen.
    liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Congrats to the winner !
    Have a nice week end !
    :-) Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd Joke met je prijs.Veel plezier ermee!!
    Astrid bedankt dat ik mee mocht doen met deze candy.
    Groetjes Simone.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid