Pagina's

woensdag 21 december 2011

Sorry !!

 


Gisteravond ben ik met een luciferdoosje bezig geweest, ik heb de omhulsel gesloopt, van cardstock zelf een nieuw hoesje gemaakt, dit met behulp van de ScorPal, echt een ideaal hulpmiddel om rillijnen te maken!!
Het strijkstukje heb ik van het origineel gesneden en aan de zijkant weer op geplakt :)
Het plaatje heb ik ergens van internet af, deze met een ronde stans uitgesneden.
Achter het plaatje zit een label, gemaakt met de Go Kreate, Concentric Tags #1
Verder heb ik het doosje afgewerkt met wat kant, een papier rolletje, parels en een mooi takje van Magnolia.
Het laatje heb ik voorzien van een Hitch Fastener van Tim Holtz!
Wat ik binnenin ga doen weet ik nog niet, maar dat zie ik nog wel :)

Ik wil jullie hartstikke bedanken voor jullie superlieve reacties op mijn vorige creaties, echt altijd zo leuk om te lezen !!

Ik ga nu eerst maar even het eten voor vanavond klaar maken, dan kan ik vanmiddag weer heerlijk aan de freubel, mijn inspiratie begint weer een beetje terug te komen, ik schijn nogal last te hebben van de donkere dagen, echt niet mijn jaargetijde hoor, ik ben een zomertype, zon .... licht .... warmte !!
Gelukkig gaan we nu weer de goede kant op :)

Zo ... dit was het weer voor vandaag, tot de volgende keer maar weer :)

19 opmerkingen:

  1. Hi sweetie this is just stunning, loving the soft colours, I love these types of images so hard to get here, gorgeous work hugs pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joh, jij maakt het jezlef ook niet makkelijk door het hele doosje nieuw te maken. Ik laat de lucifersdoos er gewoon in zitten en maak een nieuw omhulsel.baas boven baas he Assie????
    Het is weer een juweeltje en iets leuks voor er in zal ook wel gaan lukken.
    Het zonnetje schijnt, morgen al weer de kortste dag dus we gaan aftellen tot de lente!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat ben je toch een heerlijk creabeest hhahah wat heb je dit mooiiiiiiiiiii gemaakt wil je mijn adres iihihihi schitterend meis

    wens je fijne Kerstdagen


    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige doos Astrid, en zo leuk gepimpt!
    Ik wens je fijne feestdagen maar doe mij nog maar een beetje winter, die hebben we nog niet gehad.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was een groen/geel doosje Irene en toch echt niet mijn kleur hihihi, dus daarom zelf maar een nieuwe gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel sfeervol en erg mooi gemaakt is dit schitterende doosje! De leuke versieringen en het plaatje maken het helemaal af.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh my word, this is STUNNING!!!!! Beautiful job, Astrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend doosje Astrid.
    Veel plezier nog vandaag met freubelen.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Astrid en dat van een luciferdoosje.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat je het omgetoverd tot een schitterend luciferdoosje Astrid!!!
    En geef mij ook de zomer maar... gelukkig zijn we weer af gaan tellen... ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige luciferdoosje!
    Mooi papier heb je er voor gebruikt.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw, hartstikke mooi!
    Zo wordt je wel vergeven dat je de verjaardag vergeten bent ;-)
    Groetjes gea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een supergaaf luciferdoosje heb je gemaakt Astrid echt toppie, enne geef mij ook maar de zomer hoor vind dit ook maar niks!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Absolutely gorgeous Astrid...love the image and the beautiful elements too hun....

    Wishing you a merry Christmas and New Year...
    big hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig mooi lucifer doosje is het geworden ASTRID.
    Echt super leuk.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooie creatie astrid
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig prachtig prachtig!!!! Echt een supermooie creatie weer Astrid!!!
    Inderdaad, we gaan de goeie kant weer op, vandaag de kortste dag...

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super! wat een pracht doosje.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige creatie Astrid!!
    prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar gewenst voor jou en je familie.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid