Pagina's

donderdag 9 juni 2011

Merry Christmas !!


Zo, alweer een kerstkaartje klaar, ook hier had ik veel moeite mee, dat kwam vooral door het papier, de laatste tijd ben ik meer met vintage bezig en dat is dan toch net even anders :)

Papier - Echo Park : Wintertime
Spellbinders - Label 18
Sentiment - Hero Arts
Magnolia - Vintage tag
Stempel - Magnolia : Tilda under the mistletoe
Roosjes - Wild Orchid Crafts
Martha Stewart - borderpons Doily Lace
Papieren kleedje
Lint en plakparels
Cirkelpons
Medium - Copics

Ik wil iedereen heel hartelijk bedanken voor alle leuke en lieve reacties op mijn vorige creatie !!

41 opmerkingen:

  1. nog zo'n prachtige kerstkaart en supers gekleurd vooral die plooitjes , perfect

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Astrid,
    Het is je goed gelukt.
    Leuke details heb je erop verwerkt.
    Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi meis
    what is die mooooooooooooooiiiiii
    echt een beauty meis
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij is schitterend, Astrid!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een supermooie kaart geworden, en wat heb je Tilda mooi ingekleurd!
    groetjes gea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem supergaaf weer Astrid, mooi gekleurd! Gaaf hoor.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a gorgeous Christmas card...love the die showcasing this sweet Tilda! Beautiful papers, flowers and a magnificently colored image!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. o deze vind ik geweldig mooi Astrid een schitterende kleuren combi Top!!!

    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi,

    nou Astrid, hij is wel heel goed gelukt hoor, ik vind het weer een hartstikke mooi kaartje!!!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een prachtige kaart gemaakt Astrid!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wowwwwwwwwwwwww Astrid wat een prachtkaart wil je alvast mijn adres hihihihihi hij is toppie

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Astrid

    Wat een prachtige kaart.
    Hij is schitterend mooi van kleur.
    En heel super leuk bewerkt.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij kan er dan wat moeite mee gehad hebben Astrid.. Ik vind het een schitterend kaartje!!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart Astrid!!! Vind hem ook super ingekleurd!

    Liefs Jenine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ook deze is weer prachtig!!!

    Liefs Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een onwijs mooi kaartje Astrid, wat een details, superz gedaan hoor ! Knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hij is prachtig Astrid.
    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je er weer veel opgekregen Astrid, ik ben daar elke keer weer zo verbaasd over! Schitterend papier in zo'n mooie blauwe kleur en wat is Tilda mooi ingekleurd!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij is prachtig geworden Astrid, echt een plaatje.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Toch is je kerstkaart heel erg mooi geworden.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. leuke kaart mooie kleuren astrid
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig ingekleurd en het papier is ook schitterend.
    De vorm van de kaart vind ik ook origineel.

    groetjes
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. een super mooi kaartje!

    heel mooi gekleurd en mooi papier!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super gaaf kaartje en wat
    is het super mooi ingekleurd

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterende kerstkaartje met hele mooi kleurtjes!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Astrid het is weer een "bjoetie" geworden!! En wat heb je 'm superrrrrr mooi gekleurd!!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi,

    Wat een SUPER mooi,leuk,lief kaartje.

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kaart met een schitterend ingekleurd afdrukje en heel mooi versierd!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel mooi kaartje en ik vind het schitterend ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik vind hem prachtig. Astrid
    Groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Super leuk, lief kerstkaartje is dit weer.Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Het is een prachtig kaartje geworden met erg mooi papier en stempel!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Alweer zo'n schitterende kaart!!!
    Helemaal toppie!!!
    CG Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtige kaart Astrid,lief die stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hij is schitterend Astrid!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Het is weer een heel leuk en super gaaf kerstkaartje Astrid! Prachtig papier.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  37. ik vind 'm schittende Astrid!
    Geweldig ingekleurd ook

    BeantwoordenVerwijderen
  38. hoi astrid je kaart is super mooi ,, ik moet ook echt doorzetten met de kerstkaarten ,de inspiratie is soms bij mij ook ver te zoeken hihi,, liefs christa

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een geweldig mooi kaartje Astrid!

    Groetjes Krista

    BeantwoordenVerwijderen
  40. wat een schitterend kaartje is dit zeg!

    Groetjes, Jaimy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid