Pagina's

vrijdag 24 december 2010

7 tags for Christmas




Hier zijn nog een 3-tal tags die ik gemaakt heb voor de club "Kaarten maken met Tiets"
Iedereen is zo enthousiast over de 7 tags, echt voor herhaling vatbaar hoor en wat hebben ze allemaal schitterende creaties gemaakt, super !!!

Ik ga er nog wel even bijschrijven welke materialen ik gebruikt heb, maar dat doe ik nu niet meer, ik ga zo nog even op de bank hangen, ik ben de hele week al ziek (longontsteking), zit dus voor de zoveelste keer weer aan een AB kuurtje.
Ik hoop nu echt dat deze aanslaat en dat ik me snel weer happy voel.

Ik wens jullie allemaal hele fijne feestdagen toe en alvast een heel goed, gezond en creatief 2011!

13 opmerkingen:

  1. ze zijn geweldig astrid en wat naar nu zeg dat je een longontsteking heb zeg, ik hoop dat je toch een fijne kerstkrijgt en ik wens je al het goeds voor 2011 liefs christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Astrid
    Wat een mooie Tags weer zeg!!
    heel veel beterschap gewenst en
    ik wens jou en je familie prettige kerstdagen en een gelukkig 2011 toe.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende tags heb je gemaakt Astrid.
    Dat is verveeld een longontsteking,hoop dat je gauw mag opknappen.
    Ik wens jou en je gezin fijne kerstdagen en een gezond 2011 toe.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi,

    wat een schitterende tags heb je gemaakt, prachtig!!!!

    Wat vervelend dat je ziek bent, met de kerst nog wel..... van harte beterschap en ik hoop dat je toch een beetje van de kerstdagen kunt genieten??

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige tags heb je gemaakt en dat terwijl je ziek bent.
    Veel beterschap en fijne kerstdagen.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauuuw Astrid wat zijn ze super gaaf en wat vervelend dat je nu longontsteking hebt, ik wens je heel veel beterschap en voorjou en je gezin hele fijne feestdagen

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. meis je tags zijn allemaal prachtig de laatste had ik nog niet gezien ook deze is super !!!
    beterschap hoor he vervelend zo voor de feestdagen meis rustig aan en toch wens ik je hele fijne feestdagen en een spoedig herstel

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterend zijn ze!
    beterschap gewenst!

    jij ook fijne feestdagen en een goed 2011!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je tags zijn werkelijk waar schitterend en ik wens je tevens fijne kerstdagen en een goed nieuwjaar
    Gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. fijne kerstdagen meis en ik hoop dat je je inmiddels weer wat beter voelt,.,
    Knuff tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat mooie tags zeg
    en ja long steking weet er alles van loop er al 6weken mee ene kuur na ander loop nu bij long arts foto'scans jan bronch onderzoek grrr doeiiiiiiiiiii fijne kerstdagen tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. fijne feestdagen voor jou en je gezinnetje ! heel veel beterschap,longontsteking is niet niks hoor, gelukkig dat het beessie nu een naam heeft :), dikke knuf Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige Labels heb je gemaakt en beterschap.
    Gr. ELs

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid